بیانیه بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت 13 آبان

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت طی بیانیه ای از دیگر اقشار خواست تا همراه و همگام با دانش آموزان ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گوی ام‌الفساد قرن یعنی دولت زیاده‌خواه و مستکبر آمریکا زده و شعار مرگ بر آمریکای امسال را محکمتر و با صلابت تر سردهند.

در این بیانیه آمده است هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله 13 آبان یادآور از خود گذشتگی، شجاعت، رشادت و شهادت مظلومانه دانش‌آموزان بسیجی همچون شهید محمد حسین فهمیده ، بهنام محمدی ،احمدرضا عباسی و...است و دانش‌آموزان شهید همواره میراث‌دار خط سرخ امام حسین (ع) و رهرو نهضت پایدار امام خمینی (ره) بوده‌اند.لذا از همه اقشار جامعه دعوت میشود تا در آستانه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر بار دیگر  همپای تمامی امت مسلمان فریاد دادخواهی و ظلم ستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند تا حضورشان خط بطلانی باشد بر ندای سازش کاری عده ای که خواهان حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه